среда, 09. август 2017.

Sve što treba da znate o Quori i kako da je iskoristite u marketinške svrhe

Ponestalo vam je ideja za pronalaženje novih načina za generisanje lidova ? 
Ne znate šta biste još mogli da iskoristite i da li postoji neki kanal za koji možda još niste čuli ? 
Probajte Quoru.
Quora je zajednica intelekrualaca i platforma za postavljanje i odgovaranje na najrazličitija pitanja.
Meni se posebno sviđa što ima jednu lepu svrhu, a to je deljenje znanja.
Interesantan podatak koji sam iskopala je da su je 2009. godine osnovali dvojica bivših zaposlenih iz Facebook-a Adam D’Angelo i Charlie Chiever.
Danas je Quora brzo rastuća platforma sa 190 miliona mesečnih korisnika, preko 400 000 tema i preko 3 miliona pitanja na koje možete dati odgovor.
Da li vam sada pada na pamet kako to možete da iskoristite u marketinške svrhe ?  
  • Možete pozicionirati sebe kao eksperta u određenoj oblasti i izgraditi lični brend
  • Možete naučiti nove stvari od drugih eksperata
  • Možete dati direktan odgovor onima koji se raspituju za proizvode i usluge koje vi nudite
  • Videćete za kojim odgovorima traga vaša ciljna grupa, šta ih muči i koji su njihovi problemi
  • Možete modifikovati sadržaj sa vaših drugih kanala i na taj način ga bolje ispromovisati i dovesti veći referral saobraćaj i nove lidove na vaš sajt 
  • Možete iskoristiti Quora odgovore za dobijanje ideja za pisanje blog posta. Pročitajte šta su ljudi pisali na temu na koju vi želite da pišete i dobićete dosta novih ideja koje će obogatiti vaš novi članak
  • Najbolja stvar je što je Quora besplatna. Ne morate da potrošite ni dinar, a sa pametnom strategijom možete dobiti dosta 
Nakon što se ulogujete ovde: https://www.quora.com/signup popunite lepo svoj profil. Izaberite poslovnu sliku, popunite odeljak o vama (tu možete dati neki social proof zašto kidate u tome što radite), izaberite oblasti koje vas interesuju, dodajte vaša interesovanja itd. Ne zaboravite da dodate sajt i linkove ka vašim društvenim mrežama.

U zavisnosti na koje teme dajte odgovore, možete menjati bio. Evo primera kako je to kod mene:


Quora će vam takođe dati opciju da se povežete sa vašim prijateljima sa Facebook-a koji su već tu, pa ćete već na početku steći neke pratioce.

Nakon što popunite profil, krenite u potragu za relevantnim pitanjima za vaš biznis i brend.

Pažljivo birajte pitanja. Ne dajte se da vas povuku ona koja nemaju veze sa vašim poslom.

Kada želim npr. da ispromovišem svoj novi blog post, ja biram pitanja tako što u Guglu upišem temu iz mog blog posta i gledam koja su pitanja na Quori postavljena o tome.

Npr. Growth Hacking + Quora
  
I onda biram na koja ću pitanja dati odgovor.

Svaki vaš odgovor može dobiti takozvane upvote-ove. To je otprilike kao lajk na FB, samo što se ovde mnogo teže dobija. Neko zaista treba da pročita i smatra vrednim vaš odgovor da bi vam dao upvote.

Što više upvote-ova ima vaš odgovor, biće prikazan većoj količini ljudi.

Svaki vaš odgovor možete takođe šerovati na društvene mreže kao što sam ja ovde uradila na TW:



Ako vam se svidja neki odgovor, možete zapratiti osobu koja ga je napisala.


Mozete pozvati određene ljude da odgovore na vaše pitanje.

Možete otvoriti firminu stranicu na Quori. Ja praktikujem i odgovaranje sa ličnog i kompanijskog profila.

Možete čak kreirati i Quora blog.

A možete koristiti i plaćene reklame na Quori.

Mogućnosti su razne.

Međutim, šta god da radite, koristite ovu mrežu pravilno (Quora zajednica ne toleriše spamovanje i samopromociju) kako ne biste bili banovani.

Videćete već sami kad otvorite profil, samo pratite korake. Vrlo je jednostavno.

Daću vam sada neke savete za pisanje odgovora:
  • Nađite pitanje na koje imate dovoljno znanja i gde možete najviše da doprinesete
  • Držite se teme i dajte vaše iskreno mišljenje, nemojte pisati o nečemu što je već široko dostupno na internetu. Što vrednije odgovore date ljudima, bićete popularniji.
  • Uključite obavezno relevantne slike i skrinšotove u odgovore, takvi odgovori bolje prolaze. Takođe se trudite da lepo formatirate vaš odgovor (buleti, boldovanje, razmaci između pasusa itd.)
  • Ukoliko vas u kancelariji ima više, nek i ostali otvore Quora profile kako biste jedni drugima upvote-ovali odgovore za bolje pozicioniranje
  • Odgovarajte na pitanja koja prate dosta ljudi
  • Pročitajte šta su drugi pisali u odgovorima kako biste se potrudili da date još bolji odgovor. Cilj je da se pozicionirate pri vrhu.
  • Linkujte izvore koje budete navodili u odgovorima (to može biti vaš blog post ili nešto relevantno sa vašeg sajta)
  • Držite se svoje niše, ne odgovarajte na pitanja koja nemaju veze sa vašim poslom, proizvodom ili uslugom koju promovišete
  • Odgovori ne treba da budu prodajno obojeni, već treba da edukuju i daju VREDNOST
Možete baciti pogled na odgovore najčitanihih pisaca kako biste stekli uvid, a evo i mojih. 
Odlična stvar je što možete pomoći ljudima kojima baš treba ono što vi nudite. Oni traže odgovore na svoje probleme i BAAAM vaš odgovor i vaš proizvod ili usluga su baš tu za njih.
Obavezno u Google analitici analizirajte saobracaj sa Quore.
Ja je koristim tek tri meseca i zanimljive stvari se dešavaju:


Takođe sam zadovoljna povećanim saobraćajem i novim lidovima. 

To je to za sada od mene vezano za Quoru. Nadam se da vam je ovaj teskt bio koristan. 

Ako imate neka pitanja, slobodno pitajte u komentarima.

Нема коментара:

Постави коментар

Plemena i lideri 👁️

Ovaj članak je inspirisan knjigom Plemena od Set Godina. Kako sam imala prilike da vodim neka “plemena”, tematika knjige mi je već bila p...